Připojte se k našemu týmu. Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s. p., rozšiřuje svůj tým o pozici ekonomického administrátora. Pokud Vás baví různorodá práce, hledáte uplatnění v dynamickém oboru, ozvěte se nám.
Neřídíme se tabulkovým systémem platových tříd, ale Vaše zkušenosti a schopnosti oceníme individuálně! Staňte se součástí týmu SPCSS.
Čím se budete jako ekonomický administrátor zabývat?
- Vedením hlavní pokladny a inventarizací ostatních pokladen;
- kontrolou dokladů předložených k proplacení podle vnitropodnikové dokumentace;
- evidencí účetních dokladů, zejména faktur přijatých a kontrole jejich formální správnosti;
- spoluprací a prováděním na fyzické inventarizaci majetku, tj. porovnáním zjištěného fyzického stavu majetku a závazků se stavy účetními, včetně spolupráce na vypracování závěrečného inventarizačního protokolu;
- kontrolou vedení evidence majetku dle inventárních čísel a umístění (typ majetku, nákladové středisko, útvar, místnost a zaměstnanec – uživatel);
- přípravou evidenčních změn majetku (veškeré evidenční změny v umístění majetku, tj. převody mezi jednotlivými nákladovými středisky, útvary, místnostmi a zaměstnanci – uživateli);
- zpracováním podkladů a doplněním účetních údajů do návrhů na vyřazení majetku;
- koordinací a kontrolou zpracování statistických výkazů pro ČSÚ;
- spoluprací při zajištění ostatních činností ekonomického odboru dle požadavku nadřízeného zaměstnance;
- zpracováním dokumentů ve spisové službě;
- spoluprací s externí účetní firmou.
Co od Vás očekáváme?
- Středoškolské vzdělání, zakončené maturitou, SŠ ekonomického směru výhodou;
- vhodné místo pro absolventy po maturitě;
- základní znalost práce s nástroji Microsoft Office (zejména excel, word);
- schopnost práce v týmu;
- ochota učit se nové věci;
- základní znalost AJ.
Co od nás získáte?
- Finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností a praxe;
- 30 dnů volna (25 dnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna);
- příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění;
- příspěvek na očkování, příspěvek na MHD;
- Cafeterie – příspěvek na volnočasové aktivity (dovolená/sport/kultura);
- odměny za doporučení nových kolegů;
- Home office a flexibilní pracovní doba;
- stravování v prostředí budovy (jídelna, podniková prodejna);
- vzdělávání, rozvojové kurzy, jazykové kurzy;
- MultiSport kartu;
- práci se zajímavými technologiemi v týmu kolegů, které jejich práce baví;
- firemní akce (sportovní den, grilování, zážitkové odpoledne, bowling, vánoční večírek).