Připojte se k našemu týmu. Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s. p., rozšiřuje svůj tým o pozici administrátor/ka projektů. Pokud Vás baví různorodá práce, hledáte uplatnění v dynamickém oboru, ozvěte se nám.
Neřídíme se tabulkovým systémem platových tříd, ale Vaše zkušenosti a schopnosti oceníme individuálně! Staňte se součástí týmu SPCSS.
Čím se budete jako administrátor projektů zabývat?
- budete zajišťovat administrativní podporu pro zaměstnance odboru řízení dodávek služeb a oddělení vedení IT projektů a projektové kanceláře;
- udržovat v platném a aktuálním stavu veškeré dokumentace spojené s poskytováním a přípravou služeb SPCSS;
- sledovat dodržování termínů platných pro vzájemnou komunikaci se zákazníkem;
- tvořit, ukládat a distribuovat zápisy z jednání;
- připravovat podklady k fakturaci služeb.
Co od Vás očekáváme?
- SŠ vzdělání s maturitou;
- uživatelská znalost nástrojů Microsoft Word, Microsoft Excel, PowerPoint a SharePoint;
- praxe v administraci projektů výhodou, zejména IT projektů;
- komunikativnost;
- pečlivost, smysl pro detail.
Co od nás získáte?
- Finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností a praxe;
- 30 dnů volna (25 dnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna);
- příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění;
- příspěvek na očkování, příspěvek na MHD;
- Cafeterie – příspěvek na volnočasové aktivity (dovolená/sport/kultura);
- odměny za doporučení nových kolegů;
- Home office a flexibilní pracovní doba;
- stravování v prostředí budovy (jídelna, podniková prodejna);
- vzdělávání, rozvojové kurzy, jazykové kurzy;
- MultiSport kartu;
- práci se zajímavými technologiemi v týmu kolegů, které jejich práce baví;
- firemní akce (sportovní den, grilování, zážitkové odpoledne, bowling, vánoční večírek).